AIXÍ COMENÇA EL NOSTRE PROJECTE DELS DINOSAURES

 Mentre els infants estan al pati, així deixo la classe preparada per tal de treballar el factor sorpresa...


I en entrar a la classe després del pati ens quedem bocabadats... 


Sabeu que ha passat? Ens hem trobat la classe plena de fulles i de petjades. Un desastre!!! I qui haurà estat? La única pista que tenim és la capsa del COR MISSATGER que deixa veure les seves mans. Què portarà o què ens explicarà? 

Estem nerviosos... Alguns/es es queden sense paraules, altres fan les seves primeres hipòtesis. Haig de dir que l'Éric super emocionat ha dit ràpidament “son huellas de dinosaurio”, i a partir d’aqui alguns han arribat a la mateixa conclusió, encara que com dic hi han hipòtesis diferents.




Decidim obrir la capsa del COR MISSATGER, i el que trobem és una carta. La llegim amb l’esperança que ens tregui de dubtes i ens expliqui qui ha estat. Però no... ho sap però vol que siguem nosaltres els/les qui ho descobrim.

Així doncs, per posar les nostres hipòtesis en comú fem un cercle. Tenim com a testimoni una de les fulles del terra per tal que tothom pugui dir, si vol, el que pensa i sigui escoltat. 



QUI CREUS QUE HA ENTRAT A LA CLASSE, QUÈ ÉS EL QUE HEM TROBAT? 

JÚLIA: huellas de dinosaurio

NIAN: huellas de dinosaurio

PAULA: huellas de dinosaure

ADRIÁN: manos del cor missatger

LUCAS: caca

OBAID: huella de dinosaurio

IBAI: huella de dinosaurio de superheroi

ARNAU: una caca

ÉRIC: huellas de dinosaurio porque ha entrado por aquí (assenyala la finestra).

PAU: pensa que ha estat el cor missatger 

LOLA: ha pisat un dinosaure l’estora con un pie brut perquè ha caminat un dinosaurio i he escoltat un ruido de dinosaurios. Estaba en la playa y ha ido aquí y ha embrutado esto. 

JAY: una huella de dino

LUCÍA: una huella de pato

SARA: un dinosaurio

MARC: huellas de pato 

JAY: caca

IYAD: dinosaurio

CLAUDIA: huellas de dino

ALMA: dinosaurio


De moment ens quedem amb el dubte però investigarem, perquè amb la sorpresa trobada a la classe comença el nostre PROJECTE DELS DINOSAURES.

 

Després de la conversa, els dono lupes i deixo temps per l’observació, experimentació, exploració... El millor és escoltar les seves converses. Què bé m’ho passo!!!
 




























Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

SETMANA DE LA LLENGUA: DIA 3

SETMANA DE LA LLENGUA: DIA 4

SETMANA DE LA LLENGUA: DIA 1